השמדת מדיה מגנטית

מי צריך השמדת מדיה מגנטית?

עסקים רבים עוסקים בשירותי מידע אשר מסתייעים במוצרי מחשוב קיים ומכשור אלקטרוני אשר מכיל בתוכו מידע רגיש אישי ומסווג.
כאשר אותם עסקים נאלצים להיפטר מאותו ציוד ישן ישנה חשיבות גבוהה לכך שאותו מידע הקיים על ציוד זה לא ידלוף הלאה, לכן, בחברתנו אנו מבצעים השמדת מדיה מגנטית תוך שמירה על אבטחת המידע במכשור המיועד להשמדה.
חברתנו מבצעת את השמדה המדיה תוך פעולת המחזור ולאחר מכן הוא מועבר לתהליך של גריטה.
תהליך ההשמדה עובר פיקוח וניטור של נציגי החברה שמוסרת את הציוד וזאת תוך שקיפות מלא של חברתנו והסבר על כל התהליך.
במקרים מסויימים אשר הציוד האלקטרוני עובר מכירה לצורך השמשה מחדש אנו מבצעים החלפה של דיסק הקשיח או מחיקה של הדיסק הקשיח וכל החומר המאוחסן בו.
במדיה המגנטית נמנים מגוון גדול של מוצרים כגון: דיסקים, דיסקים קשיחים (הארד דיסק), קלטות, שרתים, התקנים חיצוניים ועוד מגוון מכשירים המאפשרים צריבה והטמעת מידע על גביהם.

למה חשוב לבצע את התהליך אצל חברה מתמחה בתחום?

כדאי ומומלץ לבצע את תהליך השמדת המדיה בחברה אמינה ומקצועית אשר תספק לכם תחושת ביטחון כי תוכנו של הציוד לא ידלוף החוצה לגורמים לא רצויים.
במהלך השמדת המדיה המגנטית אנו מבצעים תהליך של אבטחת מידע במערכות אשר אחראיות לתקינות ההשמדה כך שבמהלכו לא ידלפו פרטים חסויים ויחשפו להעתקה או לגישה של גורמים אשר אינם מורשים.
שמירה על אבטחת המידע היא צורך בסיסי וחיוני של כל עסק אשר אמון על אותם נתונים אישיים ורגישים, חשיפה של נתונים אישיים אם בעקבות דליפת מידע, או מחדל אבטחה עלולים לגרום לבעל העסק לעמוד באחריות פלילית ומוסרית על אותם נתונים לכן חשוב לבצע את התהליך עם חברה אשר מתמחה בנושא של השמדת מדיה מגנטית תוך שמירה על אבטחת מידע ושפועלת על פי דרישות החוק.
רוצים לקבל מידע נוסף אודות חברתנו לחצו כאן.

פינוי פסולת אלקטרונית
לקבלת ייעוץ ממומחה

מלאו את הפרטים הבאים